فرمول یک:

همیلتون :پیروزی در گرندپری ملبورن تاره آغاز راه است

مدافع عنوان قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک از پیروزی در اولین گرندپری فصل ابراز خوشحالی کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لوئیس همیلتون پس از پیروزی در نخستین مسابقه فصل ۲۰۱۵ مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک در گرندپری ملبورن استرالیا گفت: شروع این مسابقات با پیروزی درست همانند فصل گذشته احساس خیلی خاصی داشت و این پیروزی تازه آغاز راه است. از اینکه در ملبورن و در یکی از بهترین پیست‌های فرمول یک جهان حضور داشتم و در مقابل یکی از پرشورترین تماشاگران این مسابقات به رقابت پرداختم، احساس فوق‌العاده‌ای دارم. باید از تمامی افرادی که برای تماشای رقابت ما به این پیست آمدند، تشکر کنم.

همیلتون پیست ۵۸ دوری ملبورن را با ثبت زمان یک ساعت و ۳۱ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۶۷ هزارم ثانیه سریع‌تر از سایر حریفانش به پایان برد و نیکو روزبرگ، دیگر راننده تیم مرسدس با ۱٫۳۶۰ ثانیه اختلاف نسبت به وی دوم شد و سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری نیز با ۳۴ ثانیه تأخیر نسبت به همیلتون از خط پایان گذشت و روی سکوی سوم ایستاد.

راننده بریتانیایی مرسدس همچنین با تمجید از هم‌تیمی آلمانی‌اش که در این مسابقه با اختلاف ۱٫۳۶۰ ثانیه نسبت به وی از خط پایان گذشت، عنوان کرد: روزبرگ در رانندگی روان‌تر از چیزی است که به نظر می‌آید و در پیست خیلی سریع است. او همچنین مدیریت خوبی روی تایرها و سوختش دارد. نیکو به خوبی می‌دانست که می‌تواند از عهده این مسابقه برآید. اگر روزبرگ همین رویکرد را داشته باشد رقابت جالبی با یگدیگر خواهیم داشت. به نظرم سباستین فتل هم در اولین حضورش در تیم فراری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

گرندپری بعدی در پیست بین المللی «سپنگ» در کشور مالزی برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار